
Zastanawiasz się nad kupowaniem fanów na facebooku? Myślisz, że dzięki temu zwiększysz sprzedaż i Twoje usługi kupi większa ilość ilości osób?
Fani są „fejkowi”
Fani, których kupisz na jakimś portalu, będą po prostu kontem, które ktoś założył właśnie, żeby takie lajki dawać i dzięki temu zarabia. Nie możesz w żaden sposób porównać go do zwykłych osób, które po prostu czytają Twoje posty albo interesują się Twoimi usługami.
Fani nie czytają co postujesz
Osoby, które polubią Twój fanpage i zobaczą Twój post to w 99% przypadkach i tak go nie przeczytają. Po pierwsze fani zapewne nie są z Polski, więc nie rozumieją, co jest tam napisane i mało ich to interesuje. Po drugie jeżeli nawet będzie to konto Polskie, to jest mała szansa, że jest to osoba, do której chcesz trafić z promocją swoich usług, które oferujesz.
Fani są blokowani przez facebooka
Osoby, które zakładają takie konta, które nie są prawdziwe, prędzej, czy później zostaną wyłapane przez facebooka i konto zostanie zablokowane lub usunięte. Doprowadzi to do tego, że mimo kupionych fanów, ta ilość będzie malała, zamiast rosnąć, a pieniądze zostały wydane.

Fani dają sztuczną ilość wyświetleń posta
Jak już wcześniej wspomniałem, jeżeli faktycznie ktoś zobaczy Twój wpis (chociaż pewnie mają polubione tysiące stron, więc jest bardzo mała szansa na to) to i tak go to nie zainteresuje i tylko nabije kolejne wyświetlenie. Przez to nie możesz tak naprawdę analizować, czy promocja usług w internecie Ci pomaga, czy to tylko fani, których kupiłeś.
Większa ilość fanów nie przełoży się na większe zyski
No i najważniejszy aspekt – większa ilość lajków na fanpage w żaden sposób nie przełoży się na większą sprzedaż Twoich usług. Płacisz tylko i wyłącznie za większe cyferki na facebooku.
Podsumowanie dla czytelnika
- Większa ilość fanów nie przełoży się na większą sprzedaż
- Kupieni fani z czasem mogą zostać zbanowani, więc ilość fanów będzie spadać
- Sztuczni fani nie będą czytać oraz angażować się we wpisy, na które poświęcasz swój czas
- Przez kupionych fanów nie możesz analizować, czy promocje, które oferujesz działają przez to, że zaburzają wyświetlenia posta
Podsumowanie
A czy Ty zastanawiałeś się albo korzystałeś ze sztycznych polubień na facebooku? Podziel się swoją wiedzą w komentarzu poniżej i być może uchronisz innych przed wydatkiem, który w żaden sposób nie przełoży się na większą ilość zamówień.
I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot. https://crystaldreamsworld.com